IZOBRAŽEVANJE

Izobraževanje je neprekinjen proces in vsako novo znanje je dobrodošlo. To velja še posebej za podjetništvo. Za vse, ki stopate po podjetniški poti, je pomembno, da se aktivno vključite v podjetniški koncept razmišljanja in tako postavite trdne temelje za svoje udejstvovanje. Le z  zadostno količino znanja in pravih informacij iz področja podjetništva, se lahko izognete morebitnim napakam.

 

Ne odlašajte s prijavo, saj je vsak dan priložnost za pridobitev novih znanj. V podjetništvu lahkih poti ni, so pa dinamične, pestre in vredne truda. S stalnim izobraževanjem pa bo vaša pot še bolj zanimiva!

 

Izobraževanja potekajo v sodobno opremljenih prostorih.

Izobraževalni dogodki

SPLETNA ŠOLA PRODAJE: trženje, prodaja, komuniciranje in vodenje zaposlenih

Izobraževanje v 4 sklopih

  • 22 oktober 2020
  • Število ogledov: 202

 

SPLETNA ŠOLA PRODAJE:

 TRŽENJE, PRODAJA, KOMUNICIRANJE IN VODENJE ZAPOSLENIH

 

SKLOP 1

RAZUMEVANJE TRŽNIH RAZMER IN KOMUNICIRANJE S KUPCI

*  Marketinški del - MD

·        Opredelitev trženja

·        Koncept izdelka in storitve

·        Osnovni marketinški koncept 4P in 7P

*  Prodajni del - PD

·        Razumevanje tržnih razmer

·        SWOT analiza

·        Pomen prvega stika

·        Veščine komuniciranja s kupci

·        Aktivno poslušanje

 

SKLOP 2

VODENJE PRODAJNEGA RAZGOVORA IN RAZUMEVANJE OSNOV MARKETINGA

 Marketinški del - MD

·        Pozicioniranje ponudbe na trgu

·        Razumevanje razlik med izdelki in storitvami

·        Segmentacija kupcev

 Prodajni del - PD

·        Prodajni razgovor

·        Model LPK (lastnosti, prednosti, koristi)

·        Tehnike spraševanja VOK

·        Strah pred ceno

·        Zaključevanje prodaje

 

SKLOP 3

KOMUNIKACIJA - VODENJE IN TIMSKO DELO

*  Postavljanje ciljev

*  Prepoznavanje vedenjskega stila zaposlenih

*  Vodenje zaposlenih

*  Letni razgovor

*  Timsko delo

*  Vloge v timu po Belbinu o Motiviranje zaposlenih

 

SKLOP 4

TRŽNA NARAVNANOST

*  Čebulni koncept izdelka

*  Ustvarjanje blagovne znamke

*  Poznavanje in uporaba promocijskega spleta v poslovanju

*  Izvedba raziskave trga

*  Razlike med trženjem B2B in B2C kupcem

*  Kaj so elementi tržne naravnanosti

*  Sodobni tržni pristopi za trgovska podjetja

Spletna šola prodaje se bo izvajala preko spleta (ZOOM), kjer bodo udeleženci imeli možnost interaktivno sodelovati in predavatelju postavljati vprašanja. Udeleženci se lahko udeležijo v celoti ali po posameznem sklopu. Prijavite se s prijavnico ali preko spletnega obrazca. Prijava se potrdi s plačilom prijavnine. Več informacij na telefonu 02 88 42 926 ali na info@podjetniskicenter-sg.si.

 

Trajanje spletne šole je 32 pedagoških ur (PA) za vse 4 sklope ur oziroma 8 ur na sklop. Cena za celoto je 210 EUR + DDV. Cena posameznega sklopa je 60 EUR + DDV.

 


TERMINI IZVAJANJA USPOSABLJANJA:

2.11.2020: 8.00 – 11.15 (4PA) + 12.15 – 15.30 (4PA)

3.11.2020: 8.30 – 11.45 (4PA)

4.11.2020: 12.00 – 15.15 (4PA) + 16.00 – 19.15 (4PA)

5.11.2020: 14.00 – 17.15 (4PA)

6.11.2020: 8.00 – 11.15 (4PA)

9.11.2020: 8.00 – 11.15 (4PA)


 

Predavala bosta priznana predavatelja dr. Tina Vukasović in dr. Gregor Jagodič. Oba imata ob bogatem teoretičnem znanju še obilo izkušenj iz prakse, saj sta sodelovala pri projektih vseh večjih slovenskih podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo in trženjem.

 

dr. Tina Vukasović: študij na Ekonomsko poslovni fakulteti UM. Od 1999 do 2012 je bila zaposlena v marketingu Perutnina Ptuj d.d. kot vodja blagovne znamke in tržnih raziskav. Na Ekonomsko poslovni fakulteti UM je 2003 zaključila magisterij, 2010 pa na Fakulteti za Management UP doktorat. Ima večletne izkušnje razvojno raziskovalnega dela v gospodarstvu, v prehrambeni industriji tako na lokalni kot na mednarodni ravni. Danes je zaposlena na Doba Fakulteti Maribor, na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje in na FAMNIT, Univerza na Primorskem.

 

dr. Gregor Jagodič: študij na Ekonomsko poslovni fakulteti UM na univerzitetnem, magistrskem in tudi na doktorskem programu. Ima večletne izkušnje v gospodarstvu, saj je lastnik svetovalnega podjetja, kjer izvaja projekte na področju prodajnih aktivnosti, oblikovanja modelov nagrajevanja zaposlenih, treninge letnih razgovorov, vodenja prodajnih ekip, usposablja potencialne kandidate za vodje, ter skrbi za prenos na treningih pridobljenih znanj v prakso s coachingom na »terenu«. Sodeluje predvsem z multinacionalnimi podjetji, ki imajo svoje enote v vseh državah bivše Jugoslavije. Zaposlen je na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije Celje, ter sodeluje tudi s Fakulteto za turizem UM.

 

Reference njegovega podjetja:

trgovina: Engrotuš, Era, Astra Chemo, Pekarna Blatnik, Arka, Jagros, Bofex, Koloniale, bauMax, Sportina, SVS šport

storitve: Banka Celje, UniCredit banka, Alpetour, Kapitol nepremičnine, WLW, Tend.Org, Data, Center za razvoj Litija, MDI training, OMV Slovenija, TušMobil, Videocenter, Door training, Addendum, Dermol svetovanje, Trenkwalder, Domi, Adriatic Slovenica, Fürstberger, Concepta, ANB Trade

avtomobilska industrija: Opel JV Evropa, Bosch – SLO, CRO, BiH in Srbija, Ford, AC Mobil, Avto Triglav, Suzuki – SLO, CRO, BiH, Srbija, Črna Gora, Kosovo

turizem: gostinstvo v Engrotuš, Era gostinstvo in turizem, Unior, Kompas MTS

proizvodnja: PABOS Mastnak – ograjni sistemi, Mesarstvo Blatnik, Klima Petek, Almont PVC, Arcont, Arbone, Kapis, Murales, Pekarna Postojna, Vivapen, Intal Milići, SPD, Hermi, Toper

ostalo: Tend.Org, OMV Slovenija, OZS, in še mnoga druga.

 

Dokumenti